Všeobecné obchodní podmínky
společnosti Zlínterm, spol. s r.o., se sídlem nám. 3. května 38, 765 02 Otrokovice, IČ: 469 81 667, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 8211
- Úvodní ustanovení
- Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) vymezují základní obchodní podmínky a vztahy mezi společností Zlínterm s.r.o., IČ: 469 81 667 a jejími zákazníky v oblasti poskytování služeb:
- provádění staveb, jejich změn a odstraňování
- vodoinstalatérství, topenářství
- montáž, opravy, revize a zkoušky plynových zařízení a plnění nádob plyny
- montáž, opravy, revize a zkoušky tlakových zařízení a nádob na plyny
- Podmínky a vztahy neuvedené v těchto VOP se řídí právním řádem České republiky, především příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník v platném znění.
- Vymezení pojmů
- Stavba nebo Produkt - soubor zahrnující dílo společnosti Dodavatele nebo třetí strany, dokumentaci v elektronické nebo tištěné podobě, včetně příruček, bezpečnostních a jiných pokynů a návodů.
- Dodavatel - společnost Zlínterm, spol. s r.o., IČ: 469 81 667, je právnickou osobou, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává objednatelům zboží nebo poskytuje služby.
- Objednatel - subjekt, který s Dodavatelem uzavírá smlouvu na straně druhé. Za objednatele je v těchto obchodních podmínkách považována fyzická či právnická osoba bez ohledu na to, jde-li o spotřebitele nebo podnikatele.
- Spotřebitel - dle těchto obchodních podmínek určená osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Spotřebitel se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, v jakém se ho týkají, občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
- Koncový uživatel - Objednatel nebo Spotřebitel který používá dílo nebo zboží.
- Internetové stránky - internetové stránky na adrese www.zlinterm.cz provozované Dodavatelem.
- Informace o nabídce a cenách
- Informace o nabídce Dodavatele jsou dostupné na internetových stránkách Dodavatele.
- Ceny zboží a služeb Dodavatele jsou upraveny aktuálním ceníkem uvedeným v příslušné smlouvě o dílo či nabídce Dodavatele. Platnost cen je do jejich odvolání nebo změny v ceníku včetně možnosti úpravy ceny na základě prokazatelných změn cen dodávaného materiálu nebo komponentů. V případě uzavíraných smluv o dílo či obdobných smluv na základě výběru ve výběrovém řízení se řídí platnost cen podmínkami výběrového řízení, které jsou uvedeny v podmínkách tohoto výběrového řízení nebo obdobných písemných ujednání.
- Při uzavírání smlouvy o dílo nebo obdobné smlouvy podepisují jednatelé společnosti Dodavatele smlouvu v rozahu do hodnoty díla 50.000,- Kč jeden jednatel, do hodnoty díla nad 50.000,- do hodnoty 200.000,- Kč dva jednatelé současně a při hodnotě díla nad 200.000,- Kč všichni tři jednatelé společně.
- Objednávky a jejich vyřizování
- Objednávku může Objednatel učinit prostřednictvím e-mailové korespondence na adrese zlinterm@zlinterm.cz, telefonicky na tel. čísle 577922226 nebo písemně na adrese Zlín, spol. s r.o., nám. 3. května 38, 765 02 Otrokovice.
- Učiněním objednávky Objednatel souhlasí s těmito obchodními podmínkami a závazně objednává předmět objednávky. Na základě objednávky Spotřebitele či potvrzením objednávky Kupujícího dochází k uzavření kupní smlouvy.
- Uvede-li Objednatel při vyplňování údajů za účelem uzavření kupní smlouvy nebo smlouvy o dílo své obchodní jméno a identifikační číslo, má se za to, že je smlouva uzavírána s podnikatelem (nikoliv tedy spotřebitelem) v rámci jeho podnikatelské činnosti, a dle znění těchto obchodních podmínek bude považován za podnikajícího Objednatele.
- Uzavřením kupní smlouvy nebo smlouvy o dílo či jiné obdobné smlouvy Objednatel stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je Objednatel dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
- Okamžikem uzavření smlouvy Objednatel přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den uzavření smlouvy nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
- Podáním objednávky Objednatel souhlasí s těmito VOP, akceptuje nabídku Dodavatele a závazně objednává předmět objednávky. Objednávka je závazným podkladem pro uzavření smlouvy.
- Podstatné náležitosti objednávky zahrnují: identifikaci předmětu objednávky, identifikaci objednatele – firma/jméno, IČ, sídlo/adresa, kontaktní osoba, telefon, způsob platby.
- Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy
- Je-li Objednatel Spotřebitelem, má v souladu s občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy uzavřené za použití prostředků komunikace na dálku, a to do 14 dnů od převzetí zboží nebo uzavření smlouvy. Za Spotřebitele není pro účely těchto VOP považován Objednatel, který při objednání produktu za účelem uzavření kupní smlouvy uvede své obchodní jméno a identifikační číslo.
- Právo na odstoupení od kupní smlouvy může Spotřebitel uplatnit za splnění těchto podmínek:
2.1. Spotřebitel doručí zakoupené zboží poštou na vlastní náklady na adresu sídla Dodavatele včetně písemného odstoupení od kupní smlouvy a uvedení čísla svého účtu, na který mu mají být vráceny peníze,
2.2. k zásilce připojí originál dokladu o zakoupení nebo jiné dokumenty, které mohou prokázat zakoupení zboží.
2.3. v případě odstoupení od koupě zboží: není vyloučeno vrácení zboží v poškozeném obalu v důsledku rozbalení zboží, Spotřebitel má možnost zboží vyzkoušet, zboží však musí být nepoškozené a kompletní.
2.4. v případě odstoupení od smlouvy o dílo nebo obdobné smlouvy je Objednatel povinen uhradit Dodavateli náklady, které mu vznikly započetím prací na díle v cenách daných smlouvou o dílo nebo obdobnou smlouvou.
- V případě, že projev vůle o odstoupení od smlouvy nebude doručen Dodavateli do 14. dne od převzetí zboží, je odstoupení od smlouvy neplatné.
- V případě platného odstoupení od smlouvy při vrácení poškozeného zboží může Dodavatel vůči Spotřebiteli uplatnit kompenzaci v rozsahu poškození zboží. Z toho důvodu je doporučeno vrácené zboží pojistit pro případ jeho poškození při přepravě.
- V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz,
- Dodací podmínky
- Dodací lhůta je specifikována při potvrzení Objednávky nebo ve smlouvě o dílo či jiné obdobné smlouvě.
- Platební podmínky
- Produkty je možné uhradit především bezhotovostním převodem, v částce do 50.000,- Kč i v hotovosti v pokladně Dodavatele. Platba prostřednictvím platební karty není možná.
- Záruka, odpovědnost za vady, reklamace
- Na jednotlivé prodávané zboží se vztahuje záruka dle záruční doby dodavatele zboží, na provedené dílo dle smlouvy o dílo poskytuje Dodavatel záruku v rozsadu uvedeném ve smlouvě.
- U zboží je Objednatel povinen provést kontrolu obsahu balení a odmítnout jeho převzetí v případě zjištění neúplnosti. Prohlídku je Objednatel povinen provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče. Pozdější reklamace z těchto uvedených důvodů nebude uznána.
- Na pozdější reklamace způsobené během přepravy nebude brán zřetel. Výjimku tvoří mechanické poškození zboží, které při převzetí zásilky nebylo ani při náležité prohlídce zjevné. V takovém případě je kupující povinen uplatnit reklamaci do 7 dnů od převzetí zboží.
- Dodavatel nezaručuje, že prodávané zboží určené k dalším,u zpracování splní všechny požadavky Objednatele a koncového uživatele. Za závadu nebo škodu dodaným zbožím způsobenou nelze považovat:
4.1. případy, kdy je dodané zboží používáno v rozporu s dokumentací,
4.2. absenci vlastností či funkcí, které nejsou uvedeny v dokumentaci.
- Dodavatel nese odpovědnost za prokázanou škodu, kterou zaviní porušením svých povinností. Dodavatel nenese odpovědnost za ušlý zisk. Dodavatel nenese žádnou odpovědnost za škody vyplývající z použití zboží a to jakýmkoliv způsobem.
- Dodavatel nese odpovědnost za skutečnou škodu maximálně do výše ceny za zboží uhrazené při nabytí.
- Reklamaci zboží nebo služby je možné uplatnit písemně na adresu sídla společnosti Dodavatele.
- Reklamace musí obsahovat:
8.1. identifikaci Objednatele včetně uvedení kontaktní osoby a kontaktních údajů,
8.2. přesné označení reklamovaného produktu,
8.3. popis reklamované vady,
8.4. kopii dokladu o úhradě produktu,
8.5. pokud jde o zboží, které je reklamováno, je nutno dodat kompletní, včetně dodaných doplňků a příslušenství a nejlépe v původním obalu.
- Objednatel provádí zaslání předmětu reklamace na vlastní náklady a odpovědnost.
- Dodavatel není povinen přijmout k reklamaci zboží, které není vhodně zabaleno a předáno s požadovanými součástmi a příslušenstvím a není vybaveno průvodní dokumentací.
- Řádně uplatněná reklamace bude vyřízena v souladu s těmito VOP a občanským zákoníkem v případě, že kupujícím je Spotřebitel, s odbornou péčí a v co nejkratší možné době.
- V případě, že reklamace bude uznána jako oprávněná, bude Objednateli bezplatně poskytnuta náhrada produktu řešící reklamovanou vadu.
- Při převzetí zboží k reklamaci vystaví Dodavatel Spotřebiteli potvrzení o tom, kdy právo na reklamaci uplatnil. O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí Dodavatel kupujícího e-mailem nebo písemně. Po vyřízení reklamace předá Dodavatel zboží zpět Spotřebiteli včetně písemného potvrzení s uvedením způsobu vyřízení reklamace a případného provedení opravy a doby jejího trvání.
- Jestliže nelze prokázat, že vada produktu byla způsobena Dodavatelem popřípadě jeho dodavatelem, nebo v případě neoprávněné reklamace bude Objednateli účtována činnost spojená se zjišťováním příčiny, ověřováním nebo odstraňováním vady uváděné subjektem který vadu uplatňoval podle ceníku individuálních služeb platného v době provádění těchto úkonů. Toto ujednání se nepoužije v případě, že objednatelem je spotřebitel podle zákona č. 634/1992 Sb., v platném znění, o ochraně spotřebitele.
- Ochrana osobních údajů
- Podmínky a vztahy ochrany osobních údajů se řídí právním řádem České republiky především příslušnými ustanoveními právních předpisů: zákon na ochranu osobních údajů, občanský zákoník, nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a zák. č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů v platném znění. Dodavatel má zpracovány vlastní směrnice pro ochranu osobních údajů, které jsou uveřejněny na webových stránkách Dodavatele www.zlinterm.cz.
- Závěrečná ustanovení
- Dodavatel je oprávněn převést práva a povinnosti ze Smlouvy na svého právního nástupce nebo postoupit pohledávky plynoucí z obchodních vztahů na třetí osobu.
- Objednatel bere na vědomí, že projevuje výslovný souhlas s dodržováním těchto VOP, se kterými se řádně seznámil na internetových stránkách, porozuměl jim a zavazuje se je dodržovat.
- Prodávající je oprávněn změnit jednostranně tyto obchodní podmínky a je povinen bez zbytečného odkladu zveřejnit novou verzi obchodních podmínek na svých internetových stránkách.
- Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne 1. ledna 2022.
Všeobecné obchodní podmínky
společnosti Zlínterm, spol. s r.o., se sídlem nám. 3. května 38, 765 02 Otrokovice, IČ: 469 81 667, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 8211
- provádění staveb, jejich změn a odstraňování
- vodoinstalatérství, topenářství
- montáž, opravy, revize a zkoušky plynových zařízení a plnění nádob plyny
- montáž, opravy, revize a zkoušky tlakových zařízení a nádob na plyny
2.1. Spotřebitel doručí zakoupené zboží poštou na vlastní náklady na adresu sídla Dodavatele včetně písemného odstoupení od kupní smlouvy a uvedení čísla svého účtu, na který mu mají být vráceny peníze,
2.2. k zásilce připojí originál dokladu o zakoupení nebo jiné dokumenty, které mohou prokázat zakoupení zboží.
2.3. v případě odstoupení od koupě zboží: není vyloučeno vrácení zboží v poškozeném obalu v důsledku rozbalení zboží, Spotřebitel má možnost zboží vyzkoušet, zboží však musí být nepoškozené a kompletní.
2.4. v případě odstoupení od smlouvy o dílo nebo obdobné smlouvy je Objednatel povinen uhradit Dodavateli náklady, které mu vznikly započetím prací na díle v cenách daných smlouvou o dílo nebo obdobnou smlouvou.
4.1. případy, kdy je dodané zboží používáno v rozporu s dokumentací,
4.2. absenci vlastností či funkcí, které nejsou uvedeny v dokumentaci.
8.1. identifikaci Objednatele včetně uvedení kontaktní osoby a kontaktních údajů,
8.2. přesné označení reklamovaného produktu,
8.3. popis reklamované vady,
8.4. kopii dokladu o úhradě produktu,
8.5. pokud jde o zboží, které je reklamováno, je nutno dodat kompletní, včetně dodaných doplňků a příslušenství a nejlépe v původním obalu.